خاطرات من

secret diary of a good girl

خاطرات من

secret diary of a good girl

کاملا خصوصی !

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۲۱
    ...

exam

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ب.ظ

اوه مای دیر گاد من پس فردا امتحان دارم ؟

وای وای وای . خب امروز که جمعس ولش کن دیره 

شنبه میخونم . دیریدیریدیدیدیدی 

  • GoodGirl

نظرات  (۲)

  • طاها میرویسی
  • منم مث تو
    از فردا شروع میکنم :))
    پاسخ:
    وای بر همه ما :))
  • طاها میرویسی
  • دنبالتون کنم دنبالم میکنید؟!
    پاسخ:
    چه جوری .کجا .چی . من بلد نیستم این که میگین رو :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی