خاطرات من

secret diary of a good girl

خاطرات من

secret diary of a good girl

کاملا خصوصی !

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۲۱
    ...

به خیر گذشت !!

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۵ ق.ظ

خب امتحان امروزم به خیر گذشت . یه حالت گیجی شدید بخاطر نخوابیدن از دیروز دارم . 

بعد سحر هم نتونستم پلک روی هم بذارم . 

خلاصه رفتم امتحان دادم اومدم . استادمونم با این سوال طرح کردنش چشم بازار رو کور کرداااااا . سوالایی که مربوط به امتحان عملی بود یعنی باید روی نرم افزار روی کامپیوتر اون کار رو انجام میدادیم گذاشته بود !!

هیچی دیگه رو پاسخنامه طرح سه بعدی کشیدیم براش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدایا بزرگیتو شکر !!!!!!

رفتم بامیه و پنیر و سبزی خریدم که افطار از خودم پذیرایی کنم !! هیچی نباشه رییس منم !!!

پ.ن: سحری ماهی خوردم با برنج و کلی دوغ الان هنوز 5ساعت نشده هم گشنمه هم تشنه!!!

نتیجه اخلاقی :سحری نه ماهی بخورید نه دوغ !!

  • GoodGirl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی