خاطرات من

secret diary of a good girl

خاطرات من

secret diary of a good girl

کاملا خصوصی !

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۲۱
    ...

:|

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ب.ظ

انقد بدم میاد یه سایت رو باز میکنی بیستا سایت دیگه باز میشه :/

  • GoodGirl

نظرات  (۲)

سلام خسته نباشید سایت قشنگی دارید، اگه دوست داشتید به سایت ما هم سر بزنید
و اگه خواستید خوشحال میشیم با هم تبادل لینک داشته باشیم، سایت تفریحی فارس فان بیشتر از 20هزار بازدید کننده داره و میتونه به افزایش بازدید وبلاگتون هم کمک کنه
  • حسین مداحی
  • خخخخخخ.
    ببینید، من خودم امتحانش نکردم البته ولی یکی از دوستام میگفت یه راه باحالی هست.
    میگفت برای مرورگر فایرفاکس یه نرم افزاری هست که جلوی تبلیغات باز شو(پاپ آپ) رو میگیره و نمیزاره که باز بشن.
    بگردید دنبالش اگه خواستید. من فقط شنیدم که هست چنین چیزی
    پاسخ:
    سلام مرسی ولی من از کروم استفاده میکنم نمیدونم همچین ویژگی داره یا خیر :

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی