خاطرات من

secret diary of a good girl

خاطرات من

secret diary of a good girl

کاملا خصوصی !

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۲۱
    ...

مهمون

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ
دایی اینا دارن میان خونمون . یعنی در واقع خودشون خودشونو دعوت کردن 
ازینان که پشت سر آدم یه جورن تو رو یجور ... متنفرم ازینجور آدما . 
خدا کنه زود برن چون من برعکس اونا نمیتونم تظاهر کنم که خوشم میاد ازشون . قیافمو خدا طوری افریده تا از یکی بدم بیاد سریع مشخص میشه . متظاهر خوبی ام نیستم و دلمم نمیخواد باشم . چرا وقتی از کسی که ازت بدش میاد باید تو روش بخندی ؟ 
تا الانم خوب برخورد کردم فک میکردم آدمن . بعد ازون حرکتایی که زدن رو میزارم کنار هم میفهمم نه آدمن نه آدمیت سرشون میشه :/
  • GoodGirl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی