خاطرات من

secret diary of a good girl

خاطرات من

secret diary of a good girl

کاملا خصوصی !

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۲۱
    ...

دنیا سازی

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ق.ظ

تایتل پستم کاملا یه مفهوم واقعی در فلسفه و علوم سیاسیه . 

تقریبا همش هم در عالم خیال رخ میده . میگم خیال با رویا فرق داره ها . مسئله 

نیاز آدم حد قضیه رو تعریف میکنه . مثلا من الان نیاز به مک بوک دارم هارهارهار نه شوخی کردم ،مثلا اینکه هر روز یه مدل جدید ماشین میاد مدل قبلی کهنه حساب میشه .ظرفیت سازی که تو دنیا صورت میگیره (مثلا چراغایی که روشنه یا رفت و آمدا با پیشرفت تکنولوژی یا ...) چند درصدش واقعا ضروریه ؟ ما وقتی این ظرفیت ها رو تعیین میکنیم حدود دنیا سازی رو روشن می کنیم . 

علی ایحال بچه های توی خونه عرضم به حضورتون که ماده المواد ! اینم جدی یه اصطلاحیه که به ماده اولیه خلقت توی فلسفه میگن حالا واردش نمی شیم چون در حوصله این مجلس نمی گنجه . این ماده المواد اده اولیه دنیا سازی می باشه . 

اگزنسیست انسانی یا از خود به در شدن انسانی (معنی که تو ذهن شما هست نیست ) توی گام سومش کمیت موضوعیت پیدا کرد که بهش میکن جهان فیثاقورثی (مثل اینترنت ) توی گام چهارمش کیمیا/کمیستری یا همون شیمیه یعنی از حالت فیزیکی خارج شدن ،توی گام پنجم مثل دونه که از خاک بیرون میاد بهش میکن تقرر ظهوری یعنی مقرر میشه که بیاد بیرون یا خودشو بیاره بیرون مث گیاه . اخرین گام از مراحل اگزیستنس یا قیام ظهوری از متافیزیک و شیمی به فیزیک وارد میشه . اینجا ماهیت تقرر ظهوری میشه قیام ظهوری به مثابه فیزیک . نمیدونم فهمیدین یا نه اگه نفهمیدین برید دکتر جلبکم میفهمه اینارو والا بقران .

حالا موشک اگه رادارش روشن باشه سرچ میکنه بعد لاکد میشه ینی قفل میکنه 

نسبت فواد به شغاف مث نسبت سرچ کردن به قفل کردنه . ینی با فواد باید قضیه رو پیدا کنی بعد بتونی حق از باطل رو تشخیص بدی . (این تو دید اسلامیه ها ) قران میگه اگه شما تقوا رو داشته باشید به شما فرقان میدیم . فرقان ینی اون سیستمی که اتوماتیک میتونی تشخیص بدی .بعد نفس عاقله شکل میگیره . اگر با فواد با جسم در تعاملشون با هم فعال شد میشه نفس مطمئنه :(  

حالا شما جامعه رو مقایسه کن ببین هر دیقه دلشون گیر یه چیزی میشه . خود منو ببین اخه :( خوب و بدو نمی تونیم تشخیص بدیم بعد معلومه این شکلی قاطی میکنیم می خوریم تو در و دیوار هر دیقه دیگه . 

خدایا یه تقوایی عطا کن . الهی آمین 

خدایا اراده بده و همچنین ما رو آدم کن . الهی آمین 

 ناموسن شوخی ندارما ، اصن من بیکارم نشستم اینجا دارم اگزنسیتنسیالیسم تشریح میکنم :/ 

خدا یه پولی به من بده اصن:/ پفففففففففففففففف 

صلوات بفرستین بابا 

پ.ن:من نه ننم فیلسوف بوده نه اقای خدابیامرزم . رشته خودمم نبوده لذا هرچه هست کلاسایی که رفتم و مطالعه شخصی میباشه . بای 


  • GoodGirl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی