خاطرات من

secret diary of a good girl

خاطرات من

secret diary of a good girl

کاملا خصوصی !

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۲۱
    ...

اجنه !

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۴۳ ب.ظ


دیدین بعضی ادما مث اجنه می مونن!


یکی ام تو زندگی من هست که من هروقت میخوام به ادم دیگه ایو شرایط دیگه ای فک کنم حتی!! سر و کله ش یه جوری مثل جن پیدا میشه و اعصاب منو بهم میریزه با کلی حرف و قرار دادن تو موضع دفاعی و عاطفی و میره تا دفعه بعد . 

جالب اینجاس که خودشم بر خلاف ادعاهاش هیچ اقدامی نمیکنه 

امیدوارم اگه مشکلی داره حل شه زودتر چون من هروقت میگم بیا کلا قطع ارتباط کنیم به هر روشی متوسل میشه که قطع رابطه نکنیم 

امیدوارم اگه هم مشکلی نداره میخواد منو بازی بده خودش اعتراف کنه چون 4سال شده تا الان !


4سال !

دوست دکترم مریم میگه شاید مشکلی و گرفتاری ای داره که اینجوریه 

و در عین حال نمیخواد تورو از دست بده پس صبر کن با کس دیگه هم نباش تا موقعیت ایشون حل بشه

ولی شما که غریبه نیستید خودش تا پارسال با این و اون بود ولی حالا امسال که فعلا انکار میکنه که سرش شلوغ کاره و با کسی نیست ..

الله اعلم

:/

چمیدونم والا اینم زندگی ماست . 

امیدوارم اگه قراره بهم برسیم بعد سالها کشمکش و ناراحتی و بحثای بیخود و تلافی کردنای بچه گانه و...

هر دومون اون زمان تو یه موقعیتی باشیم که یه رابطه قوی و سالم رو شروع کنیم . 

امیدوارم که خدا در این مورد کمک کنه :(

♥ دوستون دارم


پ.ن: دختری ام شهریوری صاحب وبلاگ پرچین اگه این پست رو می بینی چرا وبلاگت این شکلی شده ؟جواب کامنتتو نتونسم بدم چون خصوصی بود وبلاگتم که اونجور

یه خبری از خودت بده 

  • GoodGirl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی