خاطرات من

secret diary of a good girl

خاطرات من

secret diary of a good girl

کاملا خصوصی !

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۲۱
    ...

خستم

يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ق.ظ

خستم ازین یه سالی که گذشت با اینکه کار خاصی ام نداشتم میخواسم برا کنکور بخونم که تا همین الان نخوندم 

نمی دونم اگه بخونم رتبه خوب میارم با نه 

نمیدونم 

هیچیو نمیدونم زندگیم معلقه 

خودم معلقم بین زمین و هوا حس مسکنم همش خوابه همش دارم خوابم می بینم 

یهو وسط خیابون به خودم میام و میگم من اینجا چیکار میکنم اخه بعد میگم لابد خوابم 

اصن دارم دیوونه میشم 

تو اون دفتر لعنتی هم نمیتونم هیجی بنویسم چون خانواده م شعور ندارن ور میدارن چرت و پرتای ادمو میخونن مسخره میکنن 

خدایا خستم 

  • GoodGirl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی