خاطرات من

secret diary of a good girl

خاطرات من

secret diary of a good girl

کاملا خصوصی !

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۲۱
    ...

اون 2

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵ ق.ظ

بعضی آدما هستن نه میرن نه میزارن تو بری 

نه می مونن نه میرن کامل ، نه بودنشون مشخصه نه نبودنشون

نه میتونی رو بودنشون حساب کنی نه رو نبودنشون ... 

میرن بعد یه مدت میان نه میدونن چر میخوان نه می پرسن تو چی میخوای .. کاش تو این شب عزیز بفهمی چی میخوای اگه نه برای همیشه بری دیگه نیای ... خدایا خودت میدونی چنبار ازت خواستم پارسال همین موقع ازت خواستم و بازم میخوام اگه بدردم نمیخوره بذار بره لطفا . 

هر وقت میاد منو بهم میریزه با اینکه هر چند ماه 5دیقه بیشتر نیست همون 5دیقه کافیه که یک ماه منو خراب کنه 

یادمه رو همین مبلی که الان نشستم دارم اینو می نویسم رو همین مبل نشستم گریه کردم و بلاکش کردم گفتم دیگه اسمشو نمیارم 

بعضیا یه کلمه حرفشون کافیه تا بشکننت تا همه چیو فراموش کنی 

باید بریم روانکاوی بشیم که این چه ضعفیه ... چه کمبودیه که با همه سپر داری ولی سپرتو جلو یه نفر میندازی پایین 

اون یه نفرم همیشه خدا خیرش بده از همه بدتره... 

==============================

دیشب به دکتر میگفتم . من بعد این همه مشکل که تحمل کردم تو زندگی مشکلات واقعی نه بچه بازی ...نیاز دارم با یه مرد باشم نه یه پسر بچه ... با کسی که منو از ته دلش دوس داشته باشه و حتی بیشتر از علاقه من بهم علاقه داشته باشه . منو از خودمم بیشتر دوس داشته باشه چون من دیگه خودمو دوس ندارم ... یکی که بهم زندکی بده به زندگی برم گردونه ... نه کسی که همش رو مخم باشه و خواسته هاش با خواسته های من یکی نباشه 

خدایا تو همین شب عزیز همینو میخوام ازت و آرامش برای تک تک کسایی که میشناسم و در آخر اگه جایی موند خودم ...


  • GoodGirl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی