خاطرات من

secret diary of a good girl

خاطرات من

secret diary of a good girl

کاملا خصوصی !

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۲۱
    ...

جل الخالق + اون 3

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۶ ب.ظ

نمیدونم این ینی چی . مهربون شده 

تا این حد مهربون شده ،یعنی چی نمی فهمم 

میشه آدم یه نفرو انقد اذیت کنه بعد بیاد مهربون بشه انگار هیچی نشده ؟میشه ؟ 

لابد میشه دیگه .

دیشب فکر میکردم شاید من خیلی تا الان سفت و سخت باهاش برخورد کردم اگه اینجوریه که بازم دمش گرم تا الان سرد نشده 

اونقدی که من تو ذوقش میزدم همیشه 


  • GoodGirl

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی