خاطرات من

secret diary of a good girl

خاطرات من

secret diary of a good girl

کاملا خصوصی !

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۲۱
    ...

دختریم+داره میره+ اون

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴ ق.ظ

اونی که مهر درباره ش می نوشتم گفت داره میره شهرستان ...

یه لحظه حس بدی داشتم ولی در کل خوشحالم براش که میتونه بره و شغل خودشو داشته باشه .به موفقیت برسه . خوشحالم براش ..

====================

اینور ماجرا اون برگشته ! ینی مثل همیشه که میگه انبلاک کن حرف مهم دارم اخرش همش به ... منجر میشه و بلاک تا چند ماه بعد 

نمیدونم حرفاش راسته یا دروغه حتی دکتر که همیشه طرف اون بود و به من میگفت تو پارانویید شدی اینا عادیه این شیطنتاش حتی اونم میگه کار اون سریش بی اعتمادم کرده 

نمیدونم چرا من از همه چی شیش ماه عقبم .. یادم میاد پارسال همین شبا از خدا خواستم که این دیگه این حرفارو نزنه این چیزا رو نخواد .. 

این دو روز که فعلا چیزی نگفته امیدوارم نگه ..

دیگه قسمت مام اینه . میگن همیشه شانس آدما از اولش معلومه 

ولی من اعتقاد دارم بعضی شانسا از وسطه :))

پ.ن:خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است 

پ.ن2:دختریم اگه اینو میخونی توی اینستاگرام فالوت کردم 

  • GoodGirl

نظرات  (۱)

چی شده رفیق ؟!
موضوع چیه ؟!
من الان یکمی سر در گم شدم الان دقیقا نمیدونم مسئله چیه :|

+ مرسی دی: اما من چند نفری رو با هم فالو کردم دقیقا نمیدونم کی هستی دییی:
مثلا یه نفر آیدیش نفرین بود یه نفر فاطیما بود و یکی هم راضیه و ... دقیقا کدومی رفیق ؟!
قربونت این خط آخری رو سانسور بفرما دیی:
پاسخ:
سلام عزیزم 
چه جوری نظرتو سانسور کنم اخه ؟
بهت دایرکت دادم دختری ام دایرکتاتو چک کن :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی