خاطرات من

secret diary of a good girl

خاطرات من

secret diary of a good girl

کاملا خصوصی !

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۲۱
    ...

تموم شد

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ب.ظ
تمومش کردم . شاید برای خودم 
برای اون انگار ادامه داره چون گفت منتظرت می مونم ! گفتم به خودت مربوطه برای من چیزی که تموم بشه تموم شدس !

برای یه بارم شده باب میل خودم عمل کردم و ..
اخیش شاید عجیب باشه ولی احساس راحتی می کنم :/

پ.ن: من یه سینگل بدبختم (البته خوشبختی تو سینگل نبودن نیست ) هورررررراااااااااا 
  • GoodGirl

نظرات  (۲)

اونم گفته که فردا نگی پیش کسی تا بیچاره آبروش نره دی:
شادیت رو لایکه دییی:
پاسخ:
هاهاها آره والا =)))
چی بگم سبک شدم انگار
اوه پسر سینگل بودن اولش یه کم سخته ولی بذار بگذره، حس فوق العاده ای میده خلوت کردن آدم با خودِ خودش :)
پاسخ:
اصلا من همیشه خلوت کردن با خودمو ترجیح میدم :| یکی از دلایلی که سینگل بودنو دوس دارم  (کلمه رو نگا تورو خدا :)))  همینه !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی